fredag 27 april 2012

Lin dag ..

Började dagen kl 8 i stallet o tog ut Pelle på en skrittrunda. Väl tillbaka tog jag Atte på lina. Atte har börjat fatta vad jag vill. Han ska skritta o förflytta sig o inte tappa fokus på mig. Det är allt jag begär och att han inte ska vara otrygg i min närhet.
Ok, sen kom Petra och det var dax för Willi att gå på lina... Hua, vilken fart det vart på han när jag bara bad han flytta sig o gå framåt. Full sprutt o skit sne vart han. Men efter en avrusning så lugna han ner sig o faktist undar vad jag ville men det tar nog ett par gåner att få han att acceptera det jag vill. Det är inga konstigheter, bara att han ska ha respekt o vänta på vad jag ber han om. :O) Najzz i alla fall att äntligen fått tagit i han. Tack Petra, det här måste göras några gånger.

Inga kommentarer: