måndag 29 augusti 2011

Hmmmm.

Sen Pelle bytte hage till vinterhagen har han vart väldigt trött. Det är en massa klöver i hagen o jag undrar om det är att han är proppmätt som gör att han är så seg o hängig. Men en orolig matte springer nu och tempar honom så han inte åker på något igen, som är relaterat till magen. Han äter i alla fall med god aptit och tempen varierar lite men än så läng är den inte för hög eller för låg.
Petra red i dag i alla fall på volten. Vi skulle hoppa i dag för att trimma honom inför onsdagen då det är Pay and Jump som jag anmält dom till. Men han ville INTE hoppa i dag :O( Är han dålig eller är han bara tjurig??? Man vet inte riktigt.
Vi avvaktar till onsdag i alla fall, vi går upp om tempen inte stiger försåss och provar. Det är det här vi tränat till så det vore väl f-n om det inte ska fungera. Återkommer efter onsdag och förhoppningsvis massa bra bilder på när dom hoppar och inte vägrar.....
Jag har ju till och med nu gått med på att ta bort hans tesar till man han har kvar efter att ha nästan kliat av sig allt under sommaren. Jag gjorde det med gråten i halsen... JAG VILL HA KVAR HANS MAN. Men den borde bli fin framåt jul igen.

Inga kommentarer: