tisdag 18 maj 2010

Promenad ridning, arbete med lina och träning på banan är vad som på menyn. Det går jätte bra nu. Är inne i ett flöde med full fokus på att inte skena iväg:O)
Det är ju när det känns bra jag brukar sätta av och får då en resa som inte är önskvärd. Det tar tid att ta sig tillbaka till där man var.
Vi jobbar med styra, start o stopp. Yeska kommer 3-4 dagar i veckan och varanna vecka har hon haft lilla vackra, glada Mo med sig. Hon får finna sig i att ligga i vagnen i kohagen medans vi struttar runt på banan. Jag tycker att det går bra men, Yeska känner en viss mammastress när det gnyr och röjs i vagnen. Men jag tycker i alla fall att dom båda är duktiga.
Väntar in en trevlig bild på Pelle, jag lägger upp den så snart jag har den.

1 kommentar:

yeska sa...

det ser ju kalajs ut Anna! Ni är så DUKTIGA!!!