torsdag 6 mars 2008

Ett bra avslut på dagen:O/

ja ja... en dag som i går var det nog inte så kul att heta Pelle. Humöret på mig var uselt och när jag går ut i hagen för att hämta Pelle så vänder han röven till och går sin väg.
Jag tänkte att här är det bara att agera så han inte fattar nått. Tog omedelbart in alla hästar utom honom. Ja, då kommer han och vill också gärna in naturligt vis.
Sadla på han utanför stallet och gav mig iväg till vallen. Där väntade Yeska och makaronen. Makaronen blev glad att se mig så det smittade av sig för en stund. Hoppa upp på Pelle och red något varv på vallen. Trava sen på volt i vänster varv som fungerade väldigt bra tycker jag själv. Gick sen ut i höger var och då bran det någonstans i huvet på mig......Yeska skrittade honom runt några varv och försökte förklara för mig vad jag gjorde för fel men jag var inte mottaglig.

Inga kommentarer: